2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
طرز تهیه ذرت مکزیکی  خیابانی بدون قارچ

طرز تهیه ذرت مکزیکی  خیابانی بدون قارچ

طرز تهیه ذرت مکزیکی بدون قارچ خیابانی را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -ذرت مکزیکی یک میان وعده بسیار خوشمزه و خاص است که معمولا بچه‌ها هم آن را دوست دارند. برای تهیه ذرت مکزیکی بدون قارچ می توانید کنسرو ذرت استفاده کنید. 

 


مواد لازم برای تهیه ذرت مکزیکی بدون قارچ


ذرت کنسروی    ۱ قوطی
سس مایونز    ۳ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا    ۲ قاشق غذاخوری
کره    ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه    به اندازه کافی
آویشن و آبلیمو    به اندازه کافی

طرز تهیه ذرت مکزیکی لیوانی

دستور پخت ذرت مکزیکی بدون قارچ


ابتدا دانه های ذرت را از آب درون کنسرو خارج می کنیم و کنار می گذاریم تا آب اضافی شان خارج شود سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کره را به آن اضافه می کنیم. پس از اینکه کره ذوب شد ذرت را اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا ذرت نرم شود.


پس از اینکه آب موجود در قابلمه تبخیر شد سس مایونز را به همراه مقداری نمک ، فلفل سیاه و آویشن اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. در ادامه پنیر پیتزا را نیز اضافه کرده و مجددا مواد را مخلوط می کنیم. پس از اضافه کردن پنیر پیتزا درب قابلمه را قرار می دهیم و حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود. پس از گذشت ۲ دقیقه درب قابلمه را برداشته و ذرت مکزیکی را در ظرف مورد نظرمان سرو می کنیم.

طرز تهیه ذرت مکزیکی بدون قارچ


نکته 


میزان تندی ذرت مکزیکی چیزی است که باید خودتان آن را تنظیم کنید. اما به طور کلی ذرت مکزیکی به تندی معروف است و باید تند باشد. 
ذرت مکزیکی بدون قارچ را با کالباس هم می‌توانید درست کنید. براین کار قبل از اینکه سس مایونز را به ذرت اضافه کنید کالباس برش خورده و ریز شده را به آن اضافه کنید. 
ذرت مکزیکی یک میان وعده بسیار خوشمزه است  اگر می‌خواهید یک غذای سبک بخورید می توانید آن را جایگزین کنید. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.